بهترین و به روزترین وبلاگ ورزشی ،تفریحی و سرگرمی ایرانیان


دانلود نسخه نهایی بازی Battlefield 3 2011 با لینک مستقیم + کرک

*** نسخه معتبر همراه با کرک Reloaded ***

*** برای نخستین بار میان سایت های ایرانی ***

امروز نسخه کامل CloneDVD بازی Battlefield 3 در بین سایت های معتبر منتشر شده است. این نسخه در حال حاضر فاقد هرگونه کرک می باشد, لذا جهت اجرای آن باید تا انتشار کرک بازی صبر کنید.!
با توجه به درخواست بالای کاربران عزیز جهت قرار دادن این نسخه, ما آنرا جهت دانلود برای علاقه مندان عزیز آماده کرده ایم.

بازی فوق العاده زیبا و اکشن Battlefield 3 که توسط کمپانی EA Digital Illusions Creative Entertainment آن را ساخته و سپس کمپانی مطرح و قدرتمند Electronic Arts آن را به تازگی برای PC منتشر کرده است ، 5 سال از انتشار بازی Battlefield 2 می گذرد که این نسخه یکی از زیباترین و هیجان انگیزترین بازی های سال بود حال انتظار ها به پایان رسید و پس از مدت ها انتظار میلیون ها گیمر ، اکنون DICE بار دیگر دست به شگفتی زده و با انتشار نسخه سوم Battlefield مطمئنا میلیون ها گیمر را میخکوب خواهد کرد ، Battlefield 3 با استفاده از تمام تکنولوژی های جدید توسعه یافته توسط DICE ساخته شده است. این نسخه ی جدید دارای موتور گرافیکی Frostbite می باشد که به همین مناسبت نامش Frostbite 2 انتخاب شده است به جرات می توان گفت که به لطف قدرت باور نکردنی موتور گرافیکی DICE این بازی به سرعت رغبای خود را شکست می دهد و خود را در صدر بهترین بازی اکشن اول شخص شلیک کننده قرار خواهد داد ، بازی دارای صحنه ها کاملا واقع گرایانه و حرفه ای است که نظیر آن را در هیچ بازی اکشنی تا به حال ندیده اید ، از همه مهمتر تخریب پذیری فوق العاده بالا و شگفت انگیز بازی است که هر گیمری را محو خود خواهد کرد در این نسخه DICE بیشتر تمرکزش را روی نورپردازی و انیمیشن ها برای ساخت افکت های و صحنه های جذاب قرار داده و برای این کار از تکنولوژی Electronic Arts به نام ANT بهره گرفته که برای بازی های ورزشی مانند FIFA استفاده شده است بازی دارای مراحل سراسر هیجان و فوق العاده است که مطمئنا هر گیمری از آن لذت خواهد برد. DICE تمرکزش را روی نورپردازی و انیمیشن ها برای ساخت افکت های و صحنه های جذاب در Battlefield 3 قرار داده است. برای انیمیشن ها ، DICE از تکنولوژی Electronic Arts به نام ANT استفاده کرده است که برای بازی های ورزشی مانند FIFA استفاده شده است. اما کار این تکنولوژی دقیقا چیست؟ یعنی دیگر ترکیب انیمیشن ها بدون هیچ گونه اشکال کوچکی انجام می پذیرد.برخی از سیستم های گرافیکی بسیار انعطاف ناپذیر هستند ولی ویژگی ترکیب انیمیشن ها در هر زمانی امکان انتقال آنها به یکدیگر را به صورت بسیار روان و سریع را فراهم می کند.

انیمیشن ها بسیار تاثیرگذار طراحی شده اند و صحنه های نبرد اول شخص توجه هر کسی را جلب می کند.  DICE وقت بسیار زیادی برای مکانیسم جنگی این بازی صرف کرده است.وقتی شما شروع به تیر اندازی می کنید صفحه شروع به لرزیدن می کند و صدای اسلحه بر بلندگوی کامپیوتر شما چیره می شود. مبارزات با اسلحه کاملا واقع گرایانه هستند و متوجه نخواهید شد که صداها ضبط شده می باشند.


ادامه مطلب
نویسنده: منتظر اقا ׀ تاریخ: شنبه 6 اسفند 1390برچسب: rahatdownload, rahatdownload,com, Tags: آموزش نصب بازی battlefield 3 آپدیت بازی battlefield 3 اخبار بازی battlefield 3 بازی battlefield 3 بهترین نسخه بازی battlefield 3 بهترین ورژن battlefield 3 تصاویر بازی battlefield 3 خرید بازی bat, آموزش نصب بازی battlefield 3 آپدیت بازی battlefield 3 اخبار بازی battlefield 3 بازی battlefield 3 بهترین نسخه بازی battlefield 3 بهترین ورژن battlefield 3 تصاویر بازی battlefield 3 خرید بازی battlefie, بازی battlefield 3, برچسب: مشکل در بازي Battlefield 2 Sky Mod 1,7, تصاویر بازی battlefield 3, خربد آنلاين بازي Battlefield 2 Sky Mod 1,7, خريد ارزان بازي, خريد پستي بازي Battlefield 2 Sky Mod 1,7, خرید اینترنتی بازی battlefield 3, خرید پستی بازی battlefield 3, دانلود, دانلود بازي اکشن, دانلود بازي جديد, دانلود بازي ماجراجويي, دانلود رايگان, دانلود رايگان بازي, دانلود رايگان بازي زيباي Battlefield 2 Sky Mod 1,7, دانلود رايگان بازي کامپيوتر, دانلود نرم افزار با لینک مستقیم, دانلود پکيج بازي ها, دانلود کرک بازي, دانلود کرک بازي Battlefield 2 Sky Mod 1,7, راحت دانلود, راهنماي نصب بازي Battlefield 2 Sky Mod 1,7, سایت راحت دانلود, عکس بازی battlefield 3, نسخه کم حجم بازی battlefield 3, نقد بازي Battlefield 2 Sky Mod 1,7, کرک بازی battlefield 3, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , wwenew.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com